Stát na straně pravdy.

02.05.2024 07:46

  Každý věřící by měl vědět, že absolutní pravda je jen u BOHA. A každý, kdo chce o pravdě psát, tak se musí podle toho řídit. Ale v dnešní hektické době lidé (většina) pravdu nehledají. Vždyť mnozí říkají, že pravda je relativní. Takoví se ale pravdu nikdy nedozví. 

   Jak jsem napsal výše, pravdu má jen Bůh a Jeho Syn, Ježíš Kristus, neboť ji má od Otce. A navíc dostal veškerou moc na nebi, i na zemi. Takže sám říká:"Já a Otec jedno jsme, ale Otec je větší než já."

   U Jana 17,17se píše:"Posvěď je pravdou; tvé slovo je pravda." Ve verši 21se píše:"Ať jsou všichni jedno, jako ty, Otče ve mně a já v tobě; ať jsou i oni jedno v nás, aby svět věřil, že jsi mě poslal. Verš 26:"A já jsem jim dal poznat tvé jméno a ještě dám, aby láska, kterou jsi mě miloval, byla v nich a já v nich." 

    Zde, v těchto verších se píše, aby Bůh posvětil pravdou i jeho apoštoly. To se stalo, když přijali Ducha svatého. V Žalmu 119,160 se píše:"Úhrnem tvého slova pravda je, navěky spravedlivé jsou soudy tvé." Zákon byl vydán skrze Mojžíše, milost a pravda však přišla skrze Mesiáše Ježíše (Jan 1,17).

   Pavel, když kázal evangelium pohanům, se sešel soukromě s váženými vůdci a seznámil je s evangeliem, které kázal mezi pohany. To jsou ti vetřelci, ti falešní bratři se mezi nás vloudili, aby vyslídili svobodu, kterou máme v Kristu Ježíši a aby nás zotročili. Ani na chvíli jsme jim neustoupili a nepoddali se, aby po nás byla zachována pravda evangelia. Evangelium je pro všechny lidi, nejen pro Židy, ale i pro pohany. Víme, že člověka nemohou ospravedlnit skutky Zákona, ale jen víra v Ježíše Krista. Proto jsme sami uvěřili v Ježíše Krista, abychom byli ospravedlněni Kristovou vírou, a ne skutky Zákona. Skutky Zákona nikoho neospravedlní. Proto nám Bůh dal svého Syna, aby nám představil svého Otce. Otec řekl, když Jan Křtitel pokřtil Ježíše a on vystoupil z vody a hle, otevřela se mu nebesa a spatřil Božího Ducha, jak sestupuje z nebe jako holubice a přichází na něj. V tom se z nebe ozval hlas:" Toto je můj milovaný Syn, kterého jsem si oblíbil."

    To je ten, který přišel skrze vodu a krev, Ježíš Kristus - nejen skrze vodu, ale skrze vodu a krev. Duch je ten, který to dosvědčuje, protože Duch je pravda. Zde se píše, že promluvil Bůh, když jeho Duch sestoupil s nebe jako holubice.

    V 1. Janově 5,10:" Kdo věří v Božího Syna, má svědectví sám v sobě. Kdo Bohu nevěří, udělal z něj lháře, neboť neuvěřil svědectví, které Bůh vydal o svém Synu. Kdo MÁ SYNA, MÁ ŽIVOT, KDO NEMÁ SYNA BOŽÍHO, NEMÁ ŽIVOT. Z toho vyplývá, že bez Božího Syna jsme ztraceni. A Boží Syn v nás přebývá, neboť naše tělo je CHRÁM DUCHA SVATÉHO.

    Je mi líto, ale většina věřících lidí těmto veršům buď nerozumí, nebo nechtějí rozumět z toho důvodu, že jim stačí, jak jim kážou jejich kazatelé, nebo faráři. Jsou přesvědčeni, že jim to ke spasení stačí. Ježíš učedníkům vyprávěl podobenství o rozsévači (Matouš 13 1-10).Tehdy  k němu přistoupili učedníci a ptali se:"Proč s nimi mluví v podobenstvích?" 

    "Vám je dáno znát tajemství nebeského království," odpověděl jim, "ale jim to dáno není. Tomu, kdo má, totiž bude dáno a bude mít hojnost, ale tomu kdo nemá, bude vzato i to, co má, Proto k nim mluvím v podobenstvích, že VIDÍ, ALE NEVIDÍ, A SLYŠÍ, ALE NESLYŠÍ ANI NEROZUMĚJÍ. 

    Zde se u nich naplňuje Izaiášovo proroctví:"Sluchem uslyšíte, ale nepochopíte, zrakem uvidíte, ale neprohlédnete. Neboť srdce tohoto lidu zatvrdlo; ušima ztěžka slyšeli a oči pevně zavřeli, jen aby očima neviděli, ušima neslyšeli, srdcem nepochopili a neobrátili se, abych je nemohl uzdravit (Matouš 13 11-15).

    Pán Ježíš napsal tyto verše o Izaiášově proroctví možná i proto, že Jsou zde napsány i tyto verše:"Izaiáš 44, 6-7:" Takto praví Hospodin,král Izraele a vykupitel jeho, Hospodin zástupů: JÁ JSEM PRVNÍ A JÁ JSEM POSLEDNÍ A KROMĚ MNE NENÍ ŽÁDNÉHO BOHA. KDO JE JAKO JÁ? AŤ TO OHLÁSÍ AŤ MI TO OZNÁMÍ A VYLOŽÍ! ODEDÁVNA, KDY JSEM USTANOVIL SVŮJ LID, KDO JIM OZNAMUJE VĚCI PŘÍŠTÍ A BUDOUCÍ." U Izaiáše je více podobných veršů, kde se píše o Bohu, že je JEDINÝ A ŽÁDNÝ JINÝ PODOBNÝ NENÍ.

   Takže; kde je pravda? V Bibli, nebo u kazatelů a farářů? Ti mají OČI, ale NEVIDÍ, mají UŠI, ale NESLYŠÍ, nechápou PRAVDU BOŽÍ, neboť SRDCE JEJICH ZATVRDLO, nepochopili a neobrátili se k BOŽÍ PRAVDĚ! Takové Bůh nemůže uzdravit. Přečtěte si znovu u Matouše 13,14-15!

   Mohou mit takoví lidé Ducha svatého? Tito lidé, ačkoli jsou *studovaní* tak ale nemohou studovat Bibli, neboť tam jsou tyto verše, kde se píše JEN O JEDNOM BOHU a ne o třech Bozích v jednom! Vždyť taková jejich *pravda* nemá logiku. Podle těchto veršů se tito lidé nemohou Bohu líbit, protože v nich nepřebývá Duch svatý. 

    U Římanů 8,9-11:"Přebývá -li však ve vás BOŽÍ DUCH, pak nežijete v těle, ale V DUCHU. KDO NEMÁ DUCHA KRISTOVA, TEN NENÍ JEHO. Je -li KRISTUS VE VÁS, tak je sice tělo kvůli hříchu mrtvé, ale DUCH ŽIJE DÍKY SPRAVEDLNOSTI. Přebývá -li ve vás Toho, který vzkřísil z mrtvých Krista, obživí i vaše smrtelná těla SVÝM DUCHEM, KTERÝ VE VÁS PŘEBÝVÁ.

    Mohu dále psát jasné Boží pravdy, ale jak je psáno u Matouše 13,11-15, pokud tito lidé nemají Ducha Božího a Kristova, který v nás přebývá, tak to je zbytečné. Proto je tolik církví, protože tito lidé, i když nemají toho správného Ducha, tak chtějí vládnout a proto si založí církev, podle svého uvážení, protože; nemají oči, nevidí, nemají uši, neslyší, aniž rozumnějí. Proto si ke *svému * učení přidávají, nebo ubírají. 

    Napíši ještě dopis, který napsal Pavel Timoteovi:"Ty však zůstávej v tom, čemu ses naučil. Víš, že je to pravda, neboť víš, od koho ses učil. Od dětství přece znáš svatá Písma která ti dokáží dát moudrost ke spasení skrze víru v Krista Ježíše (2.Tim 3,14-15). A ještě 2.Tim.4,2-4:"Hlásej slovo, buť připraven vhod, či nevhod, usvědčuj napomínej, povzbuzuj a vyučuj je největší trpělivostí. Přijde však doba, kdy lidé nestrpí zdravé učení, ale budou se podle vlastní chuti obklopovat učiteli, kteří jim budou lechtat sluch. Odvrátí se od pravdy a uchýlí se k bájím." 

    A ta doba je již teď zde! Ale ještě není pozdě, aby se lidé obrátili k PRAVÉMU BOŽÍMU UČENÍ - K EVANGELIU JEŽÍŠE KRISTA.

   František.

 

Diskusní téma: Stát na straně pravdy.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek