Na začátek s Bohem a Kristem 2.pokračování.

11.02.2024 16:09

    ...Ti, kteří mají semeno, to je Kristův život skrze znovuzrození, i když nemají zralý plod, tedy i když nemají Kristův charakter, stačí i když nemají Kristův charakter, stačí když mají semeno, aby byli spaseni, to je ten Kristův život, protože to semeno má v sobě vše, co je potřeba pro plod.

    Takže bratři a sestry, pokud někdo zemřel ve víře, i když ještě neměl zralé plody, bude spasený pro věčnost, protože má Kristův život, který přijal SKRZE VÍRU. A v tom životě je obsaženo vše, co je potřebné k věčnému životu. 

   Takže naše víra nás zachraňuje, protože tou vírou přijímáme Kristův život, a v tom životě je všechno, co je potřeba, abychom mohli žít věčně.

    Avšak  to nutně neznamená, že se v nás ten život vždy projevuje v plnosti.

    Proč? Protože on musí růst, avšak ten růst nemá vliv na naše spasení. Ten růst má vliv na to, že to druzí uvidí a budou přitáhnuti k Bohu a díky tomu budeme moci bránit Boží čest. Teď si řekněme konkrétně, které jsou důkazy našeho spasení. Existuje náš osobní důkaz spasení- to je naše víra. 

    Víra v Krista osobně, v v Kristovy zásluhy, v Jeho život, v Jeho semeno, které nám dává jako dar skrze znovuzrození. Kristus je naší jistotou skrze naši víru, protože věříme. Takže naše víra je důkazem našeho spasení. Já věřím Kristu, věřím, že se Jeho život stal mým tím, že jsem v něj uvěřil. A Jeho život může žít věčně. 

    A to je věčný život. V tom životě je vítězství nad hříchem, vítězství nad satanem a všechno ostatní, co je potřeba k tomu, abych mohl žít věčně i já. Takže já se svoji vírou spasím. Moje víra je jistota spasení. Já nevěřím něčemu, co je neskutečné a nemožné. 

    Bůh říká: Jestli věříš v Syna, tak máš život. A já opravdu věřím. Věřím Kristu, věřím v ten Jeho spásonosný život a věřím tomu, co Bible říká.6e mi je ten život dán na základě víry. Takže mým důkazem v soukromím je to, že věřím. Avšak máme ještě jiné důkazy, že jsme spaseni. Ty jsem nazval biblické důkazy našeho spasení. Prvním a   biblickým důkazem našeho spasení je ten Kristův život. 

   Tedy Kristův vzkříšený život, ve kterém je poražený hřích, satan a smrt. To je věčný život i pro nás, kteří jsme uvěřili tomu, co Kristus pro nás udělal. V tomto životě je všechno, co je potřebné, abychom mohli žít věčně a můžeme druhým říct, že právě ten Krist.v život, který vidí v Bibli, který je tam podrobně popsán, se dává nám, pokud věříme. To je biblický důkaz, že jsme spaseni. 

   Ve verši 1. Korintským 1,30-31 se píše:"Jen díky Jemu jste v Kristu Ježíši, který se stal naší moudrostí od Boha, naší spravedlností, posvěcením a vykoupením. A proto je psáno: "Kdo se chlubí, ať se chlubí v Hospodinu".

   Existuje ještě jeden biblický důkaz našeho spasení. Který to je?