Boží dopis

02.06.2022 09:08

    Milá dcero, znám Tě!...a vím o Tobě úplně všechno... (Žalm 139,1) 

    Vím o tom, kdy uléháš i vstáváš, vím o všech Tvých cestách...Už z dálky slyším a rozumím Tvým myšlenkám dřív, než je stačíš vyslovit, už je znám... (Žalm 139,2-4) 

    Dokonce znám i počet Tvých vlasů na Tvé hlavě a ani jeden nespadne bez mého vědomí... (Mat 10,29-31)

    Stvořil jsem Tě ke svému obrazu...Ve mně žiješ, pohybuješ se, prostě jsi. (1. Moj 1,27a Sk 17,27-28)

    Znal jsem Tě dřív, než jsi byla počata...V lůně Tvé matky jsem Tě utkal... (Jer 1,4-5)

    Stanovil jsem přesný den Tvého narození a přivedl Tě na svět... (Sk 17,26)

    Tvůj život není omyl, všechny Tvé dny zapisuji do své knihy... (Žalm 139,15-16)

    Nejsem chladný, ani hněvivý Bůh, ale jsem dokonalým vyjádřením lásky...(1. Jan 4,16)

    I když nemůžeš plně porozumět mým cestám... (Iz 55,8)

    Toužím Tě zahrnovat svou láskou, jednoduše proto, že jsi mým dítětem a já Tvým Otcem... (1.Jan 3,1)

    Vše dobré, co dostáváš, Ti dávám já... (Jak 1,7)

    Jsem ten, který se o Tebe vždy postará a naplní Tvé potřeby... (Mat 6,31-33)

    Mé plány pro Tvou budoucnost byly vždy ve Tvůj prospěch a také do budoucna Ti chci dát naději... (Jer 29,11)

    Protože Tě miluji láskou, která trvá navěky... (Jer 31,3)

    Nesmírně Ti požehnám a nesmírně rozmnožím Tvé símě - jako hvězdy na nebi a jako písek na břehu moře. Tvé símě ovládne brány Tvých nepřátel... (1. Moj 22,17)   

    Nikdy Ti nepřestanu prokazovat dobro. Z celého srdce Tě toužím zaopatřit... (Jer 32,40-41)

    Protože jsi mým předrahým vlastnictvím... (2. Moj 19,5) 

    A chci Ti ukázat mocné a úžasné věci... (Jer 33,3)

    Když mne budeš z celého srdce hledat, najdeš mne... (5. Moj 4,29)

    Raduj se ve mně a dám Ti vše, po čem srdce Tvoje touží... (Žalm 37,4)

    Neboť jsem to já, kdo probouzí tyto touhy... ( Filip 2,13)

    A můžu pro Tebe udělat mnohem víc, než si dovedeš představit... (Ef 3,20)

    Protože jsem ten, kdo dokáže povzbudit nejvíc... (2. Tes 2,16-17)

    Neboť jsem Otcem, který Tě potěší v každém trápení... (2. Kor 1, 3-4)

    Jsem Ti nablízku, když máš zlomené srdce... (Žalm 34,18)

    Tak, jako pastýř pečuje o svou ovci, tak i já Tě tisknu ke svému srdci... (Iz 40,11)

    A jednoho dne setřu všechny slzy z Tvých očí a zbavím Tě veškeré bolesti...(Zj 21, 3-4)

    A vezmu Tě k sobě, na místo tak nádherné, že si ho ani nedovedeš představit...(1. Kor 2,9)

    Uvidíš mne tváří v tvář a na svém čele budeš mít napsáno moje jméno... (Zj 22,4)

    Budu s Tebou přebývat, budu Tvým Bohem a Ty mým dítětem... ( Zj 21,3-7)

    Mou lásku k Tobě můžeš poznat skrze Ježíše... ( Jan 17,23)

    On zemřel pro mé i Tvé smíření... (2. Kor 5,18-19)

    Vzdal jsem se všeho, co jsem miloval, abych mohl získat Tvou lásku... (Řím 8,31-32)

    Když přijmeš tento dar - mého Syna Ježíše, získáš mě... (1. Jan 2,23)

    A nic Tě už neoddělí od mé lásky k Tobě... (Řím 8,38-39)

    Vrať se domů a já přichystám tu největší oslavu, jakou kdy nebe vidělo... (Luk 15,7)

    Vždy jsem byl Tvým Otcem a také jim zůstanu...(Ef 3,14-15)

    Má otázka zní:

    "CHCEŠ BÝT MÝM DÍTĚTEM?" "ČEKÁM NA TEBE"!

    S Láskou: "TVŮJ OTEC - VŠEMOHOUCÍ BŮH."