Báseň: "Dík, drahý Ježíši"

19.05.2022 08:49

DÍKY, DRAHÝ JEŽÍŠI.

(Jiřina Charvátová)

Ó, drahý Ježíši,já nemít tebe,

byla bych jak vyvrácený strom,

jak polom po vychřici,

jak vykotlaný kořen v lese tlící.

 

Ó, drahý Ježíši,já nemít tebe,

dávno bych  ztratila se v moři světa,

kde je jen závist, zloba, křik,

kde každý hledí si jen svého

a touží rozbít vše,co krásné  mohlo být.

 

Ó, drahý Ježíši, já nemít tebe,

zhroutila bych se pod tíhou vin,

byla bych slepá, hluchá, tupá,

a netušila bych vůbec,proč za mne

zemřel Boží Syn.

 

Ó, drahý Ježíši, dnes vím,

že tobě vděčím za život,

za to, že srdce moje tluče pro tebe,

že lásku dáváš všem,

dokonce těm, co ještě neví, že

také rostou pro nebe.

 

A proto moje srdce volá, křičí:

 "Dík, Pane Ježíši,

za tvoji milost, pokoj, lásku,

dík za to nejvíce,že jsi dal

pro mne svůj svatý život v sázku." 

Dík!